Vilken härlig dag!

Idag har vi vart ute i stort sett hela dagen.
Jag har vart inne och lagat mat, gjort paj och sånt men där emellan har vi vart ute!
 
På morgonen, efter frukost, gick jag och Emil bort till Övrevi och skrev på ett papper så nu är det klart för Tjärbyligan! Sen tog vi och gick om affären också. Det var supervarmt ute och jag fick ta av mig och gå i bara linne!
Vi hittade maskrosor vid ICA!
 
David har vart hemma och fortsatt med Lillstugan, nu är alla fönster bytta, dörrarna på plats, stenläggningen klar och snart är det bara lite målning klar!
 
 
Lite bilder från mobilen.
 
Hela eftermiddagen hade jag stora kameran med mig ute.
 
 
David var liiite trött på mig och min kamera där mot slutet...
 
 
Barnen har vart förvånansvärt sams idag
 
 
Den där lille mannen har ju, som synes, hunnit med några hyss...
 
På eftermiddagen packade jag ner kvällsmaten i en korg och så följde vi med David till lagret och picknickade där, supermysigt! Både fika och kvällsmat ute, nu är det snart sommar!
 
Efter maten tog jag och barnen en runda i skogen medan David lastade virket.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att läsa om vad ni gjort idag, och många fina bilder!

2013-04-16 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0