Underbara, ljuvliga sommarkväll!

För många andra var gårdagen säkert lite småkylig för att vara en sommardag i Juli men för mig var den perfekt! Jag kunde lätt sitta i skuggan utan att svettas bort!
 
Mormor kom på eftermiddagen, vi gjorde smörgåsar och fruktsmoothie.
Barnen badade, jag förberedde maten, hämtade ut ett paket mm
 
När David kom hem satte han igång grillen och grillade älgfärsbiffarna jag gjort idag.
Vi satt ute och det var så skönt!
 
Sen badade barnen lite till och vi busade med dom i flytfotöljerna. Då blev Emil helt plötsligt väldigt trött så jag gick upp med honom, och efter tandborstning, tvätt och lite välling så sov han som en gris redan innan 19!
 
När lugnet och lillebror hade lagt sig så dukade vi fram te, jordgubbar och glass.
David och Albin passade på att ta ett bad med lite bus.
 
Jag stod på avstånd och fotograferade, det skvätte en del om vi säger så...
 
 
 
 
 
Fler dagar som denna önskas, med andra ord, inte för varma!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va härligt det ser ut!! Håller med, kvällen igår var helt underbar!

Kram kram

2013-07-09 @ 11:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0