Nytt objektiv!

I förrgår, sent på kvällen, beställde jag ett nytt objektiv till min kamera och det kom ju verkligen hit rekordfort, jag hämtade ut det idag! Det är ju såååå roligt att fota med nytt objektiv med.
 
 
Ett nytt Tamron AF 18-270 mm 3,5-6,3
 
Sen var jag ju tvungen att testa det oxå!
 
 
Mina älsklingar är ju givna modeller.
 
 
 
Efter att vi fotat lite så var det dax att hälla av vår Syrénsaft!
 
 
Så jäkla bra det blev, denna gången oxå!
Recept och fler bilder hittar ni här.
 
På kvällen (och även på förmiddagen faktiskt) har vi vart hos mormor och morfar och pratat, planerat, skrivit och funderat. Vi har ju hand om den årliga släktträffen i år (vi har den vart 5:e år, detta är vår tredje gång) och det ska planeras in i minsta detalj.
 
Eftersom Emil sovit som en riktig kratta i natt och sprungit mellan sin och vår säng femtioelva gånger så ska jag erkänna att jag är lite sliten idag så det blir nog sängen på studs nu.
 
Men först måste man ju bara bjussa på denna söta unge!
 
 
 
Han var med på vin & vaxkvällen med tjejerna igår och han skrattade högt åt alla skojjiga tanter,
i synnerhet skojjiga tant Charlotte!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder!

2013-05-28 @ 23:45:09
Postat av: Linnea

Men gullunge där! Roligt att läsa din blogg Charlotte! Den e jättefin!

Svar: Tack! Jag tycker själv det är så roligt att läsa tillbaka och se på bilder från när barnen var små.
Charlotte

2013-06-03 @ 14:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0