Bakslag...

 
Ja, alltså, det är liksom det här vi gör idag...
Bakslag kan man nog kalla det för han har ont, gråter, äter inte särskillt mycket och mår lite illa.
Han soven hela nätterna, men så går jag också in och smyger in en Ipren Supp innan jag lägger mig på kvällarna. I går kväll gjorde vi inte det och kl 23 vaknar han och är jätteledsen. Det blev en supp och sen låg jag och strök honom på pannan och över det svettiga håret tills han somnade om, snyftandes.
 
I morse hade han lite feber och jag fick inte i honom något ätbart på hela förmiddagen i stort sett. Han mådde illa när vi körde Albin till skolan och sen fick jag i honom lite fruktsoppa och en piggelin. Vid 12 la jag honom i vagnen och sen gick vi ut och PW en timme innan vi skulle hämta Albin och han somnade på en kvart.
 
När vi hämtat Albin och var på väg hem så såg vi årets första humla!
 
 
 
Igår var jag iväg på en liten Roadtrip med Björklund och det var inte utan att jag var lite trött och somnade helt och hållet ovaggad när jag kom hem efter att ha kört 1306 km sedan 5.30 på morgonen.
Älskar min bil! Inte träsmak en enda gång!
 
 
Nu ska jag runda av här och gå ner och förbereda för mannens hemkomst.
Vi ska äta gott och mysa med våra grabbar.
 
Jag bjussar på en bild från en ljuvligt solig PW i veckan, som avslutning.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Stackars lille Emil. Hoppas han blir bättre snart.

2014-03-14 @ 19:05:47
Postat av: Mamma

Det gör ont i mormorshjärtat, lilla älsklingen.

2014-03-14 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0