Att ha det där med fantasi...

 
Grabbarna är fantastiskt duktiga på att hitta på lekar, även om det i de allra flesta fall innebär en hel del blåmärken för lillebror.
 
Barn och fantasi, alltså det är så roligt att lyssna på.
Nu när vi är hemma och har lov så är det extra roligt att det funkar så himla bra mellan grabbarna. Det klart det bråkas ibland men jag är ändå förvånad över hur mycket dom håller sams och hur mycket dom hittar på!

 
Lite får man lov att ställa upp när mamma kilar förbi med kameran.
 
Idag skickade jag ut barnen efter lunch, när jag behövde förbereda lite.
Så i kväll ska vi alltså se hur det går för nyårsdesserten, om den håller måttet eller inte...
 
Jag passade även på att svänga ihop några rårakor till kvällsmaten idag eftersom vi hade både rödlök, creme fraiche, dill och rom hemma och det var en nöjd make som klappade sig om magen efter maten idag.
Inte särskilt ledsen blev han heller när han såg vad jag höll på och trixa med till fikat.
 
 
 
Närhe, om jag ska ta och kliva in en vända i duschen innan jag fortsätter i köket... Så får det bli.
 
Ha en riktigt trevlig kväll mina vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0