Åssså va det den där Emil...

 
Emil fick ju stanna med mig en stund i studion medan David stack och gjorde ett ärende, när vi var i studion i helgen och jag tyckte det var ett alldeles ypperligt tillfälle att fota honom lite.
Han tyckte annorlunda...
 
Han gör ofta det. Tycker annorlunda alltså.
Han är ju i alla fall våran minsting. Vårat bustroll som vi inte kan vara utan och som ger oss nya, gråa hårstrån varje dag. Han är så full av nyfikenhet att det inte är klokt!
 
När vi fotat klart i crosskläderna så tyckte ju då jag att vi kunde ta lite andra häftiga kort.
Jomenvisst, försök bestämma över den ungen...
 
 
 
 
Han kan bli arg som ett bi, men oftast är han faktiskt glad och full av positiv energi!
 
Det känns tryggt på något vis. Jag tror ingen kommer sätta sig på honom i alla fall.
Världens bästa Emilunge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0