Att ha fått andas frisk luft!

 
Igår var som sagt ingen bra dag för Albin, jäklars va kass han var då.
Han hade hög feber, trots Alvedon/Ipren, ingen röst, svårt att andas och ont i halsen.
 
Innan jag åkte till jobbet igår så tog jag hela lilla ungen, ungefär sju filtar och satte mig ute på trappan med honom, där satt vi och lyssnade på fåglarna och filosoferade. Framför allt så tycker Albin att det är mycket lättare att andas när luften är sval så vi satt där ute i nästan en timme innan det var hög tid för mig att gå in och göra mig klar för jobbet.
 
I morse var han mycket piggare, tyckte han själv, när han vaknade i alla fall. Vi tog tempen direkt och den låg på 38,3 och det är väl ganska mycket för att vara på morgonen. Men han tog sig ordentligt. Åt bra med frukost och orkade med att sitta upp och till och med leka lite, vilket han inte alls gjort innan, då har han bara legat på soffan.
 
Efter maten tyckte jag att det var hög tid för lite sol på dom däringa små bleka kinderna och frisk luft har ju ingen dött av så vi gick faktikst ut en sväng och var ute i nästan två timmar!
 
 
Frisk luft alltså! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0