Att äntligen få liiiite snö!

 
Verkligen inte mycket, men lite och det snöar än!
 
 
Ungarna är som tokiga där ute och hoppade liksom till och med över fikat för att leka ute!
 
 
Otroligt glada barn! 
Jag är så glad att dom älskar snö och kyla lika mycket som vi!
 
 
Jag har haft min fantastiska klubbordförande, Frida, här hemma på lunch idag och nu sitter jag och jobbar lite fackligt här hemifrån.
 
Det verkar bli en ensam kväll för mig och grabbarna i kväll igen, snön, pistmaskinen och Ullaredsbacken lägger beslag på maken igen, 
 
Igår kom dom hem, sent, Albin och David och Albin somnade kvickt på min arm efter att han duschat.
 
David fick i sig lite mat, tagit en dusch och sen ställt klockan på typ mitt i natten för att åka och kolla till snön, innan jobbet i morse... Han är hängiven, min man.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0