Att ha trädgården full av gossar

Idag är min första jobbedag på mitt nya jobb, Strömma Farmlodge
 
Innan jag utvärderar hur det har gått och hur många plåtar jag bränt så måste jag bara få bjuda på bilder från helgen och slutet på förra veckan. Våran trädgård inbjuder oftast till så himla mycket lek och skoj och det är så himla roligt att grabbarna liksom samlas här och har roligt tillsammans.
 
 
Dom kan hoppa studsmatta i flera timmar!
Om det är fint väder eller åtminstonde temperaturer över 18-strecket så ska det badas emellan också.
 
 
Så allt som oftast har dom varit mellan två (våra egna båda då) och 8 gossar här i trädgården.
Alla är såklart noga frågade om dom haft vattkoppor eftersom Emil gärna tar ett svalkande dopp han också.
 
Ibland blir det lite kurrigt i magarna mitt i leken och då är det bara att gå in och fixa något.
 
 
 
Ibland blir det pannkakor, ibland smoothie, ibland värmemat, ibland massor med frukt och ibland mackor.
Dom är så duktiga på att äta så det är en fröjd att bjuda gossarna på mellis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0