Att vara här...

 
På skolan. Hämtandes en älskad unge!
 
Nu roddar jag både lämningen på morgonen (ensam, David åker faktiskt iväg till jobbet) och hämtningen på eftermiddagen. Själv. Alla dagar.
Om inte jag har något planerat, då rycker mamma in och hjälper till.
 
I veckan var jag hos min läkare och fick min sista sjukskrivning.
I slutet på juni börjar jag jobba igen, efter 6 månaders sjukskrivning.
 
Men ni får inte se mig på ICA då utan jag ska testa på något nytt.
Jag ska få baka, och få betalt för det!!
Givetvis är det hos en älskad vän.
Marina på Strömma har tagit denna lite skadeskjutna fågel under sina vingar och erbjudit mig jobb.
Mina nuvarande arbetsgivare har givit mig en dryg månads tjänstledigt för att prova på det arbetet och se om det är det jobbet som tar mig tillbaka på arbetsmarknaden igen.
 
Så jag hoppas ni kommer och besöker Strömma i sommar och smaskar på alla godsaker jag ska baka till cafét.
Sa jag det, att jag ska få BETALT för att baka?
Helt galet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0