Då ger vi oss på det igen... GRÄSET!

Japp, nu är det på gång igen...
Jag vet inte om ni kommer ihåg, men vi gör ju det här vareviga år, sår gräs.
Minns ni den här?
Nu är det samma veva igen. Efter vintern så är vår gräsmatta obefintlig på många ställen och jag har konstaterat att vi har på tok för liten tomt. Våra barn är ute och leker i trädgården så extremt mycket så det sliter ut gräsmattan fullständigt på vinterhalvåret och det blir återigen nödvändigt att så...
 
Om jag tror att det kommer något gräs?
Nope, inte detta året heller.
 
Det får aldrig, någonsin, vara ifred tillräckligt för att bli frodigt.
 
Men, jag får väl uppdatera er om några veckor så får vi se om det hänt något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0