Nu är det klippt!

Han har varit galet långhårig länge nu och eftersom en biltur in till staden för mig med Emil, än så länge inte är något alternativ och hans frisör här i byn är sjukskriven så fick jag helt enkelt googla lite...
 
 
Efter att ha kollat på några tutorials på Youtube så tog jag helt enkelt tag i kökssaxen
och klippte bort en himla massa kluvna hårtoppar och trassel.
 
Om det bidde bra?
- Helt ok faktiskt!
Han har ju såntdär lockigt/vågit/burrigt hår så ojämnheterna syns liksom inte och han är nöjd med att slippa stå och reda ut trassel varje kväll efter att ha duschat.
Men jag känner inte att jag behöver göra det här till någon vana, alls!
Så Marie, bli frisk snart, familjen behöver dig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0