Att ha en liten ynklig hemma

 
Denna lilla godingen ramlade ner från soffan i söndags eftermiddag så natten mot igår var ingen höjdare och lillebror sov dåligt och hade väldigt ont i sin axel. 
Han kom in till mig vid fem-snåret och låg sen i min säng och gnydde tills han somnade till lite men det var inte tal om att gå till skolan i går. Han fick stanna hemma med mig.
 
 
Pappan tände en brasa innan han åkte på morgonen och sen satt vi i soffan och myste tills jag fick ett ryck och städade ut den gamla kylen och lite så.
Emil, han fortsatte ligga på soffan, äta isglass och gosa med Lolan.
 
Idag håller vi tummarna att han inte har lika ont så han kan gå till skolan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0